Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ


Συνεχίζοντας την ενημέρωση για την νόσο τον χοίρων.Στο 5 αυξήθηκε την Πέμπτη το επίπεδο συναγερμού για τη γρίπη των χοίρων, γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει άμεσος κίνδυνος πανδημίας . Στο Λουξεμβούργο συνεδριάζουν οι ευρωπαίοι υπουργοί Υγείας. Αναστολή των αεροπορικών συνδέσεων με το Μεξικό θα ζητήσει η Γαλλία. Ο πρόεδρος του Μεξικού κάλεσε όλες τις επιχειρήσεις η λειτουργία των οποίων δεν είναι απολύτως "κρίσιμη" για την οικονομία της χώρας ή την δημόσια ασφάλεια να διακόψουν τη λειτουργία τους ως τις 5 Μαΐου. Παρότρυνε επίσης τους πολίτες να μένουν στα σπίτια τους. 'Εκτιμάται ότι το κόστος της επιδημίας θα φτάσει τουλάχιστον στο 0,5% του ΑΕΠ της χώρας. Στις ΗΠΑ, δεύτερη χώρα με νεκρό μετά το Μεξικό, έχουν επιβεβαιωθεί κρούσματα σε 11 Πολιτείες. Στην Ευρώπη κρούσμα του ιού επιβεβαιώθηκε την Πέμπτη στην Ελβετία.Κρούσματα έχουν αναφερθεί σε Ισπανία, Βρετανία, Γερμανία και Αυστρία.Ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, δήλωσε ότι η διεθνής κοινότητα είναι προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει μία ενδεχόμενη πανδημία. Παράλληλα, κάλεσε όλες τις χώρες να ενεργοποιήσουν σχέδια ετοιμότητας και να παραμείνουν σε κατάσταση εγρήγορσης.Σε κατάσταση εκτάκτου υγειονομικής ανάγκης για μια περίοδο 2 μηνών, με στόχο να αντιμετωπιστεί μια ενδεχόμενη επιδημία της νόσου, κήρυξε τη Νικαράγουα ο πρόεδρος της χώρας Ντανιέλ Ορτέγκα.

2 σχόλια:

jupiter είπε...

Είμαι πολύ στενοχωρημένος που είμαι στο εξωτερικό αυτή τη στιγμή φίλε μου και δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση σε Ελληνικό κανάλι...
Μου έχει λείψει η αντικειμενική, σφαιρική και κυρίως χωρίς κραυγές ενημέρωση του κ. Ευαγγελάτου!
Αν εσύ έχεις χρόνο ενημερώσε μας σχετικά.

ΥΓ. Θα μπορούσες να κάνεις εσύ ή κάποιος άλλοσ μια μικρή ανάλυση στην παρτίδα του Ivanchuck?

nikkarthegreat είπε...

Οκ....θα συνεχίσω την ενημέρωση.Και εγώ ότι γύρισα απο το εξωτερικό.Και θα το ανανεώσω το απογευματάκι με πολύ χρήσιμες παρατηρήσεις...που αποκόμισα..